Известие

Collapse
No announcement yet.

Отваряне багажник alfa 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    В снопа от кабели в багажника - има си гумен шлаух който излиза от горната част на багажното отделение зад задната седалка и влиза в капака на багажника.Вади се лесно и вътре в него са кабелите.

    Ако имаш познат електричар който работи добре с поялника може да ти го направи почти без пари.

    Не оставяй 159-ката при "майстори" които се занимават с немски дръгели, че са много нефелни - при мен когато го запояваха им оставих телефон да ми обадят, ако нещо някъде не знаят/разбират като им обясних, че съм на 30 метра от тях в магазина на един познат и когато видях че "спряха да се въртят" около нея и отидох да видя какво са направили този който я поправяше ми каза "Еб@ ми се мамата докато намеря копчето за багажника-търсих го 15-на минути, а то било на тавана..."

    След като не работят и двете със сигурност е от снопа кабели - прекъснати са.

    Първоначалните симптоми са - копчето работи когато си иска, но във влажно време и зимата отказва много често, в сухо време повечето пъти отваря багажника.В един момент с копечето вече не може да се отвори багажника и след няколко месеца вече и с дистанционното не може...

    Под задната седалка от лявата страна на седаните има една "примка" която е за аварийно отваряне на багажника -ползвай я.На спортвагоните не зная от къде се отваря аварийно, но мисля че е същото.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

    Comment


    • #17
      А седалките как се вдигат? Усещам как опират на две места? Има си нещо начин за да не напирам като градевец.
      Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от KARTaL Покажи съобщение
        А седалките как се вдигат? Усещам как опират на две места? Има си нещо начин за да не напирам като градевец.


        седалките не се вдигат - както каза са закачени на две места с платмасови букси , които трябва да се счупят за да се вдигне седалката.. аз пробвах доста дълго да ги махна без да ги счупя , но не мисля че е възможно - нови ги намерих в ибей за 40 лв с доставката двете

        Comment


        • #19
          Само бъркаш с ръка/пръсти под левия ъгъл на задната седалка (зад шофьора) имам е примката.

          Не се налага да се свалят седалки- ни задни ни предни
          Като отвориш багажника минава отзад зад колата и търсиш гумения маркуч с кабелите
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

          Comment


          • #20
            За това ли става въпрос? Да не стане объркване.

            http://prikachi.com/images/797/9442797c.jpg

            Благодаря!
            Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

            Comment


            • #21
              От снимката не се разбира коя част на седалката е снимана.

              Бърка се под седалката на мястото където лежи върху пода, а не в ъгъла на седалката където се съединяват

              Това с аварийното отваряне е само за салонните версии.Не важи за спортвагоните.

              Не си написал каква е твоята.
              Attached Files
              Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 02:30. Основание: А
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • #22
                Аварийното отваряне е под левия ъгъл на задната седалка,точно зад шофьора,една примка е.За да го достигнеш трябва да надигнеш седалката,т.е. трябва да счупиш насила двете пластмасови щипки,които ти описа колегата.След една година канене,намерих прекъснатото кабелче в снопа отзад,който влиза в капака на багажника.Работа за 5 мин е.
                alfa 159 1,8 mpi/lpg

                Comment


                • #23
                  Благодаря за помощта! Сега се вижда по-добре и ще го погледна!
                  Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

                  Comment


                  • #24
                    Не чупи нищо ако си салон/седан версията.



                    Просто си проври пръстите отдолу между седалката и пода на който тя лежи.Аз поне нищо не съм повдигал и чупил.Просто бях по упорит с провирането на пръстите.Напипваш примката, вадиш, дръпваш, отваряш и я прибираш/набутваш отново на скришно под седалката.

                    За комбито/спортвагона не знам как става.

                    ===============================================

                    Ако я оставяш да ти я запояват, предварително си извади всичко от багажника, ако не присъстваш на ремонта и им остави отворен багажника, да ни изпочупят и изкъртят де що сварят "майсторите-електричари" в "опит за отваряне" на багажника на 159-ката ...
                    Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 11:52.
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                    Comment


                    • #25
                      Седан ми е колата.
                      Лесно го намерих, не е било кои знае какво. Благодаря много за помощта и съветите!
                      Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

                      Comment


                      • #26
                        Моя бутон в плафона рядко сработваше(до преди малко) от първия път...от втория,третия,различно.Преди малко го свалих и почистих всичко с домашна ракия-пих,чистих,пих,чистих...много полезно ни се отрази и на двамата
                        Майтапа настрана ,20 от 20 натискания и отварания.Даже с клечка за уши(от на бебето) почистих и "стъклата" на плафона отвътре,както и крушките-бая чернилка падна.Сега свети малко по-слабо от лед осветление
                        Имам две неща които не ги виждам по снимките в нета:
                        1.имам свободна букса с 8 пина,около 10 на 12мм ,за какво е?
                        2.има нещо като сензор отстрани,цилиндричен с диаметър 10тина милиметра и дължина около 25мм...под него пластмасата е прорязана да влиза въздух ли е,влага ли е?
                        Не снимах,понеже телефона ми беше припаднал
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #27
                          Ма и в Лапландия ли имате ракия бре?

                          Лапландците не смукат ли нещо като самогон, нещо финладско, нещо като финландска водка или поне финладнска ракия???

                          Два пъти съм го свалял този плафон- крушките са 3.И на трите места сложих ЛЕД и светят доста по силно, като консумират около 5 пъти по-малко ток.6000-6500к.Две по 1 ват, и една 2 вата по средата.

                          Не съм чистил нищо, освен да го изтръскам -имаше някакви умрели микроскопични мушици.

                          Остана ми да сменя само на жабката и на двата сенника на огледалата лампите, ма се чудя - останах ми три ЛЕД лампи, дали да не си ги пазя, ако някоя ЛЕД сдаде багажа, защото на сенниците почти не се ползват я се ползват 2-3 пъти годишно за по 30 секунди до 2 минути я не.

                          На вратите отпред също ги смених и съм доволен.

                          ==================================================

                          Някой който си е свързал двуцветни крушки на мястото на мигачите отпред във фаровете и ги ползва като дневни и като мигачи едновременно да ме осветли къде е включил буксите на дневните ако има желание "да осветлява" ...???

                          Мисля ми пристигнаха едни ЛЕД крушки, но едноцветни 4300 келвина температура и са за мястото на късите, като са без съпротивления и други "куфари" по тях, а са само жици + крушки.

                          Ако са крушките утре ще ги взема и може би сложа, ако времето не е гадно като днеска.
                          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                            Някой който си е свързал двуцветни крушки на мястото на мигачите отпред във фаровете и ги ползва като дневни и като мигачи едновременно да ме осветли къде е включил буксите на дневните ако има желание "да осветлява" ...???

                            Мисля ми пристигнаха едни ЛЕД крушки, но едноцветни 4300 келвина температура и са за мястото на късите, като са без съпротивления и други "куфари" по тях, а са само жици + крушки.

                            Ако са крушките утре ще ги взема и може би сложа, ако времето не е гадно като днеска.
                            +12V след контакт за двуцветните е най-лесно да вземеш от таблото до акумулатора - като го обърнеш откъм конекторите - конектор "C" пин 7. Оранжев проводник с бяла ивица.



                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                              Ма и в Лапландия ли имате ракия бре?

                              Лапландците не смукат ли нещо като самогон, нещо финладско, нещо като финландска водка или поне финладнска ракия???

                              Два пъти съм го свалял този плафон- крушките са 3.И на трите места сложих ЛЕД и светят доста по силно, като консумират около 5 пъти по-малко ток.6000-6500к.Две по 1 ват, и една 2 вата по средата.

                              Не съм чистил нищо, освен да го изтръскам -имаше някакви умрели микроскопични мушици.

                              Остана ми да сменя само на жабката и на двата сенника на огледалата лампите, ма се чудя - останах ми три ЛЕД лампи, дали да не си ги пазя, ако някоя ЛЕД сдаде багажа, защото на сенниците почти не се ползват я се ползват 2-3 пъти годишно за по 30 секунди до 2 минути я не.

                              На вратите отпред също ги смених и съм доволен.

                              ==================================================

                              Някой който си е свързал двуцветни крушки на мястото на мигачите отпред във фаровете и ги ползва като дневни и като мигачи едновременно да ме осветли къде е включил буксите на дневните ако има желание "да осветлява" ...???

                              Мисля ми пристигнаха едни ЛЕД крушки, но едноцветни 4300 келвина температура и са за мястото на късите, като са без съпротивления и други "куфари" по тях, а са само жици + крушки.

                              Ако са крушките утре ще ги взема и може би сложа, ако времето не е гадно като днеска.
                              Пият каквото има,варят някакви бози ,но като им дам от крушовата и очите им стават на понички от кеф,за гроздовата няма да казвам как се облизват...

                              За моите дневни в мигача съм взел плюс от игнишън релето,сложих си и прекъсвач,за да мога да си ползвам самостоятелно и габаритите,копченцето е с червена подсветка и стана много готино...на мястото на копчето за ръчно регулиране на фаровете,понеже моите са биксенон и нямам,та използвах мястото,стана супер.
                              Зимата понеже тук е тъмно и през по-голямата част от деня е сумрак,не ги ползвам изобщо.
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment


                              • #30
                                Благодаря, ще го имам предвид, ако реша да купувам двуцветни.И ще питам тогава отново за по-сигурно.Първо ще пробвам тези които са дошли в БПощи.
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                                Comment

                                Working...
                                X